vineri, 16 ianuarie 2009

30 decembrie 2008- Caut cuvinte pentru ceea ce simt..imi ia mult timp sa le gasesc si foarte putin sa constat ca nu sunt cele pe care le cautam...Cuvinte-furie, cuvinte-regret, cuvinte-dor, cuvinte-lacrimi, cuvinte-teama, cuvinte-speranta, cuvinte-nevoia-de-a-crede, cuvinte-amintiri...Caut cuvinte pentru fiecare parte din mine, cuvinte pentru ce a mai ramas din mine, cuvinte pentru ce a fost, privit prin prisma a ceea ce este acum...Caut cuvinte pentru viata mea...trebuie sa vi le dau voua, indiferent cine sunteti...indiferent ce credeti..indiferent daca le vreti sau nu...Trebuie sa le dau, alaturi de iluzia ca, in acelasi timp, dau si durerea ce se ascunde dincolo de ele..E doar o iluzie...
indiferenta...doare...mai mult ca orice.si asa esti tu defapt.te intreb de ce te comporti ciudat de fata cu altii, iti explic ca esti prea dulce in realitate.in care realitate totusi?daca esti defapt un fals oare de fata cu prietenii tai sau latura care imi vorbeste si ai caror cuvinte simt ca mi-ar putea alina orice suferinta in doar cateva secunde.asa esti tu oare?sau asta o fi latura ta care o cam ascunzi de fata cu altii?doare adevaru.daca o putem numi adevar. cum stau aici si analizez fiecare lucru in parte ma innebuneste faptul ca doar acum observ ce ai putut face din mine.adica m-ai facut sa te iubesc si si dupa ce am aflat sau cel putin am avut idee despre cum e latura ta,sa continui sa tin la tine si .. sa te iubesc cum cred ca nimeni nu te-a iubit niciodata.stau si ma gandesc cum zambetul tau ma face sa zbor si as pune pariu pe orice ca un sarut in momentele "potrivite"m'ar fi facut in mod sigur sa mor in bratele tale.o soapta mi-ar fi dat fiori si m-ai fi readus la viata.m-as fi trezit iar privirea ta calda m-ar fi facut sa cred ca in acel moment traiesti doar pentru mine si eu la fel.dar cred ca e timpul sa imi dau seama ca visele astea chiar nu mi se potrivesc.ma trezesc noaptea si simt-durere,viata,adevar.dar mai presus de orice, liniste.o liniste apasatoare.una sinistra.

Niciun comentariu: